Üdvözlet az olvasónak

A receptek többsége kétszemélyes adagban készíthető a megadott mennyiségből. Ha nagyobb adagban készítenéd, akkor a mennyiséget értelemszerűen és arányosa növelni kell. Ahol többszemélyes adag jön ki a megadott hozzávalókból, azt ott jelzem. Ha nem találsz valamit, és szeretnéd megtudni, hogy mit, hogy kell csinálni, miből mennyit kell beletenni egy készülő ételbe, kérdezz bátran. Akár itt, bármelyik bejegyzéshez kapcsolható hozzászólásként, vagy e-mailben blholdkukacgmailpontcom címen.

2013. január 5., szombat

Étterem-kritika: Pizzás Fiúk contra Basa büfé

A minap egy szórólap landolt a levélszekrényünkben, a Pizzás fiúk küldték a 1039 Bp. Juhész Gyula u. 6. szám alól, azzal, hogy "Budapest legfinomabb eredi (Sic!) olasz kövön sütött pizzája! 20 perces kiszállítással!"
Hányódott pár napig az asztalon a cédula, el is felejtkeztem róla.

Tegnap R azt mondta, együnk vacsorára pizzát!
Juhéj, együnk. Mondja, hogy akkor megrendeli a két pizzát. Kettőt? nekünk egy is elég szokott lenni.
-De hát most ha két margaretát rendelünk, akkor 1.180.-Ft lesz a kettő, mert úgy hirdetik, hogy "Margareta 32-es 588ft 2 db rendelés esetén"
-Dehát a Basa büféből mi gyrosos pizzát szoktunk rendelni, nem margaretát!
-...ez most nem a Basa lenne...
Hát jó, megadtam magam, de csak azzal a feltétellel, ha nem lesz jó, akkor kapok a Basától egy gyrosos pizzát.

A következő teefonbeszélgetést hallom:

-Tessék, itt a Pizzás fiúk!
-Jó napot kívánok, pizzát szeretnék rendelni.
-Tessék parancsolni.
-A napokban kaptunk egy szórólapot önöktől
- Ó tessék, milyen pizzát készíthetünk?
-A szórólapon margareta pizzát ígérnek kettő rendelése esetén 588.-Ft. darab áron. ebből szeretnénk két Margareta pizzát.
-... ööö a pizzafutár messzire ment... az Árpád hídhoz... és sok pizzát vitt ki, a rendelését leghamarabb csak egy óra múlva tudnánk kiszállítani...
-Háááát, akkor talán nem kérem...
-Viszonthallásra.
Már elköszönni sem volt idő, mert gyorsan letették a telefont.

Értem én, hogy nem rentábilis két pizzát adni 1.180.-Ft-ért, amikor annak az ára egyébként 1600 lenne.
De akkor miért küld akciós szórólapot? Mivel nem ismerem őket, nem tudom milyen pizzát sütnek, az akció van hivatva engem becsábítani a vevőkörébe. Ha jó üzletnek tűnik nekem, megkockáztatom az ismeretlen tesztelését,  ha bejön, akkor a cég bukott ugyan a rendelésemen 420 forintot, de nyert egy új vevőt.
Ha meghirdette az akciót, akkor viszont nem elegáns dolog mondvacsinált, átlátszó kifogással elhessegetni a vevőt; ha az akciósat akarod, hát várd ki a sorodat, majd talán egy óra múlva megkapod, de ha értesz a szóból, hát akkor értsd meg, hogy nekem ez nem éri meg, szállj le rólam.

Így a Basa büféből rendeltük meg a pizzánkat, ami ugyan nem a szomszéd utca, hanem még kettővel arrébb van, de nem is 20 perc volt a kiszállítás, mert a rendelés után csak annyi időnk volt, hogy a pénzt előkészítsük de a pizzás doboznak már nem volt idő helyet csinálni az asztal közepén, mert a Basa büfé futára már itt is volt a ropogós, forró gyrosos pizzánkkal.

Hát Pizzás fiúk, így jártatok! Én már sose tudom meg, hogy milyen pizzát süttök, mert soha többé nem veszem a fáradtságot, hogy tőletek rendeljek pizzát! A szórólapot meg kidobtam.

Viszont ma délben a barátainkkal összefutva, hatodmagunkkal látogattuk meg a Basa büfét és mindannyiunk megelégedettségére ott ebédeltünk!
Meg is állapítottuk, hogy itt a színvonal egyenletes,  az étel mindig friss, az adag mindig a megszokott nagy, itt még nem csalódtunk.

Jut eszembe, a Basa büfének online ételrendelési felülete is van már:
http://www.basabufe.hu/


3 megjegyzés:

  1. Érdekes, tegnap rendeltem tőlük pizzát, és él a margherita akció. Nemrég nyitottak, nincs annyi futár, hogy akárhova rendelnek, mindenhol ott tudjanak lenni 20 perc alatt, kétlem, hogy belehazudtak volna a telefonba, ahogy itt olvastam. Nagyon kedvesek egyébként, nem kellett sokat várni és a pizza is nagyon finom volt, semmi kivetnivalót nem találtam, az akciók pedig szuperek. Egyébként a Pizza Forte számtalan alkalommal hozta ki a pizzát 1-1,5 óra alatt, de az eddigi leggyorsabb is 40 perc volt..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én voltam az érintett hívó, és akkor azt kell mondjam, nagyon balfék módon kezelték a helyzetet, mert a telefonbeszélgetésből abszolút az érződött ki, megkönnyebbül amiért nem rendeltem. Egy induló cégnek ilyenkor nem az lenne a dolga, hogy engem lebeszéljen a rendelésről, hanem az, hogy mindenképpen megoldást próbáljon találni, elkérje a számom hogy visszahívhasson, amennyiben gyorsabban visszaérkezik a futár, stb. Miért adnék esélyt másodjára egy cégnek, aki egy ilyen egyszerű rendeléssel sem birkózik meg? Maradok annál, aki csak annyit mond, hogy "köszönöm a rendelést, visszük". Szóval a Pizzás Fiúk nálam megbukott, másnak persze még lehet szerencséje velük. Aki meg nem a szerencséjében bízik, annak ajánlok mást...

      Törlés
  2. Nos, nagyon örülök, hogy neked, kedves Névtelen ilyen jó tapasztalatod volt. Nekem nem, mi úgy jártunk, ahogy leírtam. És emiatt ma is, a megszokott jó minőséget nyújtó a Basa büfében vacsoráztunk.

    VálaszTörlés