Üdvözlet az olvasónak

A receptek többsége kétszemélyes adagban készíthető a megadott mennyiségből. Ha nagyobb adagban készítenéd, akkor a mennyiséget értelemszerűen és arányosa növelni kell. Ahol többszemélyes adag jön ki a megadott hozzávalókból, azt ott jelzem. Ha nem találsz valamit, és szeretnéd megtudni, hogy mit, hogy kell csinálni, miből mennyit kell beletenni egy készülő ételbe, kérdezz bátran. Akár itt, bármelyik bejegyzéshez kapcsolható hozzászólásként, vagy e-mailben blholdkukacgmailpontcom címen.

2008. december 7., vasárnap

Szent Flórián étterem

Ott ebédeltünk, és ma is egészen kiváló volt. Bécsi szeletre voltunk ráizgulva, és meg is kaptuk a magunkét. Lelógott a tányérról, és egészen finomságos volt. Én csak az itallal voltam (vagyok) kissé elégedetlen, hiszen legfeljebb 0,2- 0,25 nagyságú palackozott üdítőt lehet kapni, és most annak a viszonylagosan magas áráról nem is beszélek. És ehhez másfél decis poharat adnak. Hát kérem, én másfél decis pohárból nem tudok jóízűt inni!
Én azt szeretem, ha előttem jó nagy pohár van, tele, amiből tisztes kortyokkal olthatom szomjamat. Valahogy így, mint ahogy az Krétán volt:



Jó helyen lesz itt a 20.-i búvár találkozó.


És majd huszadikán sört fogok inni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése